Zwroty i reklamacje

Zwroty

Na zwrot towaru zakupionego online mają Państwo 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni za taką informację o powodzie zwrotu – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

1. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym, bez oznak użytkowania, odpowiednio bezpiecznie zapakowany. Jeśli towar nie zostanie właściwie zabezpieczony – może uszkodzić się w transporcie.

2. Proszę pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy

3. Proszę poinformować nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu

  • +48 537 059 094
  • sklep@universee.pl

4. Proszę zapakować towar wraz z formularzem i fakturą zakupu i przesłać na adres sklepu: INTAR Sp. z o.o. Al. Korfantego 105 pok.224 40-161 Katowice .

Jeśli chcą Państwo zwrócić towar osobiście – prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia godziny odbioru.

5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Państwu pieniądze na konto podane w formularzu lub poprzednie, z którego został wykonany przelew za zamówienie. Zwrot pieniędzy za towar uwzględnia cenę towaru oraz koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy towaru, jaki dostępny jest w sklepie (art. 33 Ustawy o Prawach Konsumenta).


Reklamacje

Reklamacji nie podlegają wady na towarze, o których klient został poinformowany przed ich zakupem.
Reklamacji nie podlegają różnice w kolorach i barwach obrazu, które wynikają z różnic w parametrach monitorów komputerowych oraz różnic w oświetleniu pomieszczenia.

Zalecamy, aby każdą przesyłkę sprawdzić przy obecności dostawcy przesyłki. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzić należy protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
1. W przypadku wątpliwości lub planowanej reklamacji prosimy o kontakt:

  • +48 537 059 094
  • sklep@universee.pl

2. Prosimy o poinformowanie o powodzie reklamacji, tak, abyśmy mogli rozwiązać sprawę w jak najwygodniejszy dla Państwa sposób. Być może w celu rozpatrzenia reklamacji nie będzie konieczna wysyłka towaru, a jedynie dokonanie dokumentacji fotograficznej.

3. Do Państwa reklamacji ustosunkujemy się w przeciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania odpowiednio zabezpieczonego towaru i wniesienia reklamacji lub na podstawie korespondencji e-mailowej (każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie).

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, dokonamy zwrotu pełnej wpłaconej kwoty (wraz z kosztami przesyłki sklep-klient, klient-sklep) na konto z którego został wykonany przelew za zamówienie.

Przepisy mają zastosowanie tylko w przypadku konsumentów indywidualnych, czyli osób fizycznych zawierających umowę w celu niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).